Як НЕ взаємодіяти зі стейкхолдерами: конспект

unnamed

Любов Богачевська-Єнсен, директорка з розвитку та комунікацій GoodValley, координаторка напряму “Взаємодія із зацікавленими сторонами”

Як НЕ взаємодіяти зі стейкхолдерами: конспект

Загрузнути у інформаційному шумі, не встигнути донести правильне повідомлення, втратити контакт із найважливішими людьми проєкту! Звучить дуже страшно, але буває частіше, ніж ми собі думаємо. Хибна думка в тому, що комунікація із зацікавленими сторонами — це річ інтуїтивна і не потребує вдосконалення. Але, якщо вам все-таки хочеться покладатися на такий підхід, то ділюся з вами п’ятьма порадами, які 100 % зведуть усі старання нанівець.

1. Говоріть неправду.

У жодному разі не намагайтеся розкрити проблему чи ситуацію такою, як вона є. Лицемірте, говоріть те, що зацікавлені сторони хотіли б почути, без думок про наслідки.

«На подумати»:

Люди завжди помічають нещиру поведінку і відчувають, що ви щось приховуєте. Про відкритий діалог із такою позицією можна забути. Більше того, так дуже легко заплутатися у своїх твердженнях та обіцянках.

2. Нікому нічого не кажіть.

Запустили проєкт і отримали перші результати? Мовчіть. Реалізували новий етап? Навіть не думайте писати стейкхолдеру на електронну пошту, де він читає (!) повідомлення! Напишіть загальне оголошення на сторінці із 10-тьма підписниками і чекайте, доки запрацює.

«На подумати»:

Карта зацікавлених сторін передбачає визначення правильних каналів комунікації для кожного. Зворотний зв’язок ¬ — це не звіт-забаганка, а реальний доказ серйозності ваших намірів. Наприклад, якщо ви будуєте новий філіал у сільській місцевості, яка ймовірність того, що літні люди прочитають оголошення на вашій сторінці у фейсбуці?

3. Домовляйтеся про все на словах.

Кому потрібні всі ці блокноти, гаджети і фолоу-апи? Сказав — зробив. Навіщо гаяти час?

«На подумати»:

Не зафіксовано на будь-якому носії інформації = не існує!

4. Свої — обійдуться!

Розповідати про плани, новини та результати внутрішнім стейкхолдерам? Хіба це на щось впливає?

«На подумати»:

Часто компанії не зважають на своїх працівників, чим не усвідомлюють рівень загрози зриву проєкту. Хто, як не ваші люди знають внутрішню «кухню» найкраще?

5. Працюйте в комфорті.

Адаптувати бізнес до змін? Змінити комунікацію? Вийти за межі? Ні-ні-ні! Працюємо і комунікуємо так, як книжка пише. Чужа. І не про це.

«На подумати»:

У взаємодії зі стейкхолдерами фаворитами стають ті, хто вміє вчасно адаптуватися до змін, зловити тему і запропонувати зовсім інший підхід. Тримайте руку на пульсі, щоб завжди виглядати актуальними та влучними.

Стійких вам зв’язків із стейкхолдерами!

Приєднатися

Заповніть, будь ласка, форму. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

    ЧленствоПартнерство

    Top